www.cbpmr.cz » Uložiště deníků spojení » ruční vkládání deníků » ukládání deníků ze souborů C6V
DJ Brno /p Horka 410m
DJ Brno /p Horka 410mStáhnout obrázek
Mapka je aktivní - pro popis najeď myší nad jednotlivá zobrazená stanoviště.
VolačkaDJ Brno
Místo vysíláníHorka
Lokátor stanovištěJN89HG
Nadmořská výška410m
Datum začátku12.12. 2020
Volačky operátorů
Zapisovatelé
TechnikaElix K-22, CRT SS6900, Boomerang
Anténa
Druh provozuCB
Použité frekvence
KomentářOdpolední část portablu http://www.cbpmr.cz/deniky/20819.htm a CB program pro čtvero ročních období. Sice z auta, nejspíše ale těžkooděnec.
Poté, co jsem zhodil zlomenou hůl a usadil boomeranga, zatopil v autě, prohřál prsty a posilnil se štěstím od sedity, jsem pln očekávání zapnul scan na CB. Neslyšel jsem kupodivu vůbec nikoho, ani ťuk, procházím C i B rozsahy tam a zpátky... Zkouším si též pustit relaxační šumy a jedu kanál po kanálu. Jediné co je zde ale slyšet je rušení, vrčení, data na spoustě kanálů. Ani jeden z opakovačů se nedaří nahazovat což mi je velmi podezřelé, minimálně bych čekal Karasín, který mi hraje i ze štatlu bych tu čekal na konektor, to tedy vypada, jako by něco nechodilo nebo bylo uplně špatně. Velmi často propískává nejspíše APRS, nezkouším ale ani nahrávat ani dekodovat. Zbytek je nějaké vrčící smetí. Že by tu byly nějaké zařízení ať už v námrazové stanici nebo opodál? Výzvy do prázdna mě baví dávat zhruba tak do dvou a poté se rozhodnu pro přesun. Vzhledem k tomu, že pičasí je takové, jaké je, mě varianta skály ani neláká, jiný kopec pro aktivaci mě nenapadl, rozhodl jsem se tedy pro ústup blíže domovu, aby byl jednodušší úprk večer zpět. A hlavně došly tatranky a bylo tak nutno doplnit zásobu cestou, nějak jsem spotřebu v tomto ročním období podcenil. Bohužel ani na blízkém krtinci tak nebudu moct využít aktivační bonus, co se dá holt dělat, není každý portable posvícení.
Na Horce to vypadá jak na pouti, procesí za procesím, což mě moc neuspokojuje, aut kolem silničky, kde není místo na rozumné stání, rozhodnu se tedy nezatěžovat dále toto místo, riskovat divné pohledy a dotazy, zašívám se tedy na cosi, co vypadá jako parkoviště a topořím trojnožku s boomerangem. Pravda, ze sněhu jsem skončil na blátě a stále těžší a těžší pohyby mě mírně znervozňují. Ledva dokončím uchycení boomeranga a lovím spojení, divadlo na odpoledne poskytne párek mládežníků, kteří se snaží (podrobnosti nesleduji, během odpoledne padá tma, ale vzhledem k časově dlouhému snažení a dle linoucích se zvuků hádám tedy neúspěšně) vyhrabat z místa. Inu co, každý jsme byli jednou mladí, trénink práce se spojkou se jim bude jistě hodit.
Na kopci, narozdíl od vysočiny, již i něco slyším, daří se tak pár spojení. Následně diskutujem s Georgem, který vyhlíží Petra na střídání stráží. Petra se mi daří chytat na převaděči, tak dávám zprávy zpět. Bohužel na CB než nejspíš Petr vše vybalí a zapne on air se již míjíme. Slyším, že protistanice chytají i pěkné dálky, je mi ale záhadou, proč to z kopce moc nechodí. Možná podmínky nebo proklatě nízko anténa. Ale stejně by ji nebylo moc kam kotvit a o moc výše zvedat. Postupně naštěstí padne tma tmoucí, mládežníci se nějak vytratili, po okolí se rozprostřel konečně klid jen místo nich za odměnu přibylo pár dalších aut, vytvářejících zajímavou slalomovou dráhu pro probuzení před cestou zpět. Celou dobu jedu na K22, která má přecijen baterii hmotnosti velké, nicméně kapacity nevelké, vyhlašuji tak technickou přestávku pro prohození stanic. Pár posledních spojení tak odbavuji žabožroutem na čínské baterii neomezené kapacity. Zajímavé je, že na K22 bylo 0S rušení, na žabožroutovi 4... Buď měnič v baterii, předtím jsem si toho nevšímal, nebo ještě něco jiného. Zkusím se na to příště ještě zaměřit. Jakmile dojde termoska chladnoucího, nicméně pořád teplého, čaje a tatranky, je čas uklidit se již do tepla domova. Loučím se tak na pásmech, sklízím boomeranga a všechny věci kolem a postupně se měním v bahenní příšeru. Kola jsou uplně hnědá, tak trochu trnu jestli budu tlačit, pojedu sáně nebo vůbec. Naštěstí se ale línochod nemění v hraboše polního, bahenní slalom tak zdolávám z pohodlí teplíčka a smrádečku vevnitř a vydávám se na svižnější silnice trochu bahno oklepat.
Zpětně hodnoceno myslím, že se akce víc než jen vydařila, začali jsme rovnou zimním obdobím a myslím, že bude mít Radek slušnou účast. Škoda, že jsem Radka neslyšel, mám dojem, že z nížeji položeného dolíku domovském qth jsem Pekla slyšel, ale co se dá dělat. Díky za QSO, příjemné povídání na kolečkách a naslyš příště!
Počet spojení13
Celkem km593
Průměr45.6km / 1 spojení
Deník zobrazen244 x
Deník vložen dne14.12. 2020
ČÍSLO DENÍKU20839
#časvolačkalokátorkmazim.pozn.
115:34
Exp Matej /p Butorky
JN99EH12787°c27 rv34 rp32
215:47
Katka Kyjov /p Rapantův vrch
JN88VW93113°c3 rv44 rp43
315:50
George Opatovice /p Výhon
JN89HB23180°c14 rv58 rp58
416:03
Mates Brno /p Kývalka
JN89FE15233°c14 rv44 rp55
516:16
Zdeněk Zetor
JN89IE11147°c14 rv56 rp46
616:41
Tulák Luhačovice /p Kubíkův vrch
JN88TV84119°c14 rv54 rp54
716:43
Frenky Strážek /p Strážnice
JN89CK35302°c14 rv44 rp43
817:15
Tony-66
JN89IE11147°c14 rv57 rp57
917:17
Fugas Brno /p Hády
JN89IF8127°c14 rv59 rp59
1017:24
Milan Senica /p Žalostiná
JN88RT79130°c26 rv59 rp59
1117:28
Dušan Brno
JN89HE9180°c5 rv45 rp37
1217:33
Radek Holásky
JN89HD14180°c5 rv57 rp58
1318:03
David Zlín /m Lesná
JN88TV84119°c6 rv56 rp57
Sdílet: FacebookTwitter Trvalý odkaz
 0

Spojení do velkých lokátorových čtverců

8
JN89
4
JN88
1
JN99

© www.cbpmr.cz (2016)